1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1587935

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Skarin: Den som har Viaplay får se.

Blev plötsligt målvaktsnervös och befarar en burväktarrotation. Hoppas jag har fel. Just apropå Mora är målvaktsingripanden det första som spontant poppar upp. Mysigt: Åkerlunds brutala plock hemma (minns ni? Gåshud!). Omysigt: Oksas jonglering in i egen kasse på bortaplan.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Bragd-Birger: Hela hockey-Sverige kollar på oss ikväll. TV 10.
Timrå-Mora. Två mindre orter drabbas samman.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19

Bragd-Birger: Precis. Speciellt med tanke på hur det såg ut ifjol då målvakterna var med i pressen innan match.

För övrigt gillar jag annonsen här bredvid; Iconic wall art hehehehehe


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer