Det tog 6 perioder, men till slut fick vi se lite hockey. En riktigt, riktigt bra period. Äntligen lite fart. Bra försvarsspel också, undantaget minuten efter andra BP:t. Det här är ett gigantiskt fall framåt. Dock vill jag se fler avslut. Snabbare backskott. Lite rakare. Men, som sagt: respect för den här perren.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det tog 6 perioder, men till slut fick vi se lite hockey. En riktigt, riktigt bra period. Äntligen lite fart. Bra försvarsspel också, undantaget minuten efter andra BP:t. Det här är ett gigantiskt fall framåt. Dock vill jag se fler avslut. Snabbare backskott. Lite rakare. Men, som sagt: respect för den här perren.
Nils Bergström! Börjar få en man-crush på honom.
Fortsätt så här Timrå!