1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615004 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1588259

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
mikenomad: Men det lite småroliga med den här kakburken till arena är ju att om det så bara är 5-10 fullgubbar på läktaren så blir det ett jädra tryck ändå märkligt nog.
Synd dock att vi var så få.
Men nästa match hemma mot Löven nästa fredag ser det nog bättre ut.
Då har många fått lön och fredag kanske funkar bättre.
Visst är det väl nästa fredag? Är euforisk än

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Timrå Icon: Om vi lyckas spöa SSK i helgen kommer den suraste bitter-TIKare att bli sugen att komma tillbaka och ta en titt själv.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Timrå Icon: Framförallt funkar såna här uppvisningar samt att det är Löven och inte mora som publikdragare. Hyggliga resultat fram till den matchen och det bör kunna bli 3500 ca, bra resultat, ja då spränger vi möjligen 4000-vallen.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Timrå Icon: Då är jag där däremot.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer