1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1588363

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Peter Sibner har skrivit en liten text i vår ära. 

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Knylan: Trevligt med en icke-sensationell och genomarbetad krönika från utsidan. Fångar den ödsliga efter-festen-stämningen bra.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Knylan: Makalöst bra skrivet från någon utifrån, så att säga. Det är världsklass t.o.m.

Den där texten tycker jag ska ramas in här på HS.

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Knylan: Ja den var väl ganska på pricken den där krönikan. Men vi kommer igen! Forza TIK!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Knylan: Spot on, fångar känslan av vår resa eminent!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2013-09-19
Knylan: mycket bättre än sådär sammanfattar man det inte?!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer