Berglund: Förresten så noterade jag att de fyra Mora-nissarna på läktaren hade snott vår ramsa men modifierat ordföljden lite;"Vi är Mora och aldrig ger vi upp...."
Då stod det 3-0 och puckarna ven som pistolskott runt öronen på sållet i mål
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Berglund: Förresten så noterade jag att de fyra Mora-nissarna på läktaren hade snott vår ramsa men modifierat ordföljden lite;"Vi är Mora och aldrig ger vi upp...."
Då stod det 3-0 och puckarna ven som pistolskott runt öronen på sållet i mål