1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1589542

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2013-09-27

Gorkyman: Jag hade frågetecken på målvaktssidan men känner mig lugn där. Bra värvat Nubben!

Nu är det spets-spets-spets som gäller. Om Nordgren är frisk nog att träna med Modo (som svämmar över med forwards) kan man ju hoppas att han faktiskt kan dyka upp i Timråtröja. Lär behöva öronmärkta pengar för en värvning av en elitforward men med det här laget och stabiliteten i grundspel som börjar komma på plats kan det ju komma att värma till i en del hockeyhjärtan med sponsorbudget igen.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2013-09-27
El Maco: Nä, vad säger ni, Patrik Nevalainen från blå nästa säsong?

2 points ikväll. Nöjd? Nä självklart icke! Hade Löven ett anfall i spel fem mot fem i sista perioden? 

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer