Agera med dina pengar givetvis. Du har nog råd med lite mer än en skitkorv, inte sant?! Mina pengar går åt till att täcka viktiga utgifter, inte till att sitta och åka ut i tallskogen som en jävla idiot. Mitt supporterskap från TV-soffan duger alldeles utmärkt för jag bor i en helt annan kommun. Det är inte min sak att strö socker över hockeyhimlen - det där får du och dina kommunkollegor fixa själva, Pelle Happs!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Agera med dina pengar givetvis. Du har nog råd med lite mer än en skitkorv, inte sant?! Mina pengar går åt till att täcka viktiga utgifter, inte till att sitta och åka ut i tallskogen som en jävla idiot. Mitt supporterskap från TV-soffan duger alldeles utmärkt för jag bor i en helt annan kommun. Det är inte min sak att strö socker över hockeyhimlen - det där får du och dina kommunkollegor fixa själva, Pelle Happs!