Det var väl det jag misstänkte. Att du är en lyxlirare med hästtendens. Själv har man en numera 13 år gammal IKEA-säng. Och det är just därför som du, som besitter de ekonomiska resurserna, ska bekosta den där målspottaren... Capisce!?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det var väl det jag misstänkte. Att du är en lyxlirare med hästtendens. Själv har man en numera 13 år gammal IKEA-säng. Och det är just därför som du, som besitter de ekonomiska resurserna, ska bekosta den där målspottaren... Capisce!?