hubbenorlen: Jag är orolig över det här med Norja. Operation av ett ben i halsen låter för mig som något som tar tid att läka. Han missar träningar, matcher et.c. Är det här vi måste värva...? Har man inte halsskydd eller räckte det inte med ett sånt??
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Operation av ett ben i halsen låter för mig som något som tar tid att läka.
Han missar träningar, matcher et.c.
Är det här vi måste värva...?
Har man inte halsskydd eller räckte det inte med ett sånt??