Skarin: Härligt att du bidrar med lite frustration. Dessvärre verkar ekonomin sätta käppar i hjulet så någon målskytt blir det knappast. Men genierna som budgeterat publiksiffrorna är nog lugna ehuru publiken lär vallfärda till e.on snart. Antar jag för hittills har det ju varit lite si och så med den saken. Men de vet säkert nåt som vi andra inte vet. Eller så är det så att publiken inte har någon betydelse för ekonomin. Ja så måste det vara.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer