Jaji, har för mig att han bedrev studier för att bli socionom eller något i den stilen. Men visst tycks han besitta grymma kunskaper inom ämnet ishockey, mer än de flesta. Dock vore, som du skriver, detta karriärsteg lite av en överraskning.
Något helt annat: Det har försvunnit en hel del skribenter från tidigare säsonger till nu. Det har även klagats en del på att en annan inte åker på matcherna. Men jag finns i alla fall kvar inom supporterleden. Till skillnad från de som bara tyckte att det var roligt när vi befann oss i elitserien.
Nu ligger jag egentligen i sängen och jobbar med ett framtida radioprogram, men kan ändå inte låta bli att gå in här och kolla in läget via mobilen. Engagemanget finns kvar där någonstans.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jaji, har för mig att han bedrev studier för att bli socionom eller något i den stilen. Men visst tycks han besitta grymma kunskaper inom ämnet ishockey, mer än de flesta. Dock vore, som du skriver, detta karriärsteg lite av en överraskning.
Något helt annat: Det har försvunnit en hel del skribenter från tidigare säsonger till nu. Det har även klagats en del på att en annan inte åker på matcherna. Men jag finns i alla fall kvar inom supporterleden. Till skillnad från de som bara tyckte att det var roligt när vi befann oss i elitserien.
Nu ligger jag egentligen i sängen och jobbar med ett framtida radioprogram, men kan ändå inte låta bli att gå in här och kolla in läget via mobilen. Engagemanget finns kvar där någonstans.