Han får gärna ingå även för min del. Mycket har skett sedan jag minns honom som en liten parvel från Matfors, tror jag att det var. Har imponerats av hans skriverier i ST-bloggen, de har varit så omfattande att man inte har orkat läsa alltihop men ändå. Utan att ha någon större insikt skulle jag köpa denna rekrytering, varför inte?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han får gärna ingå även för min del. Mycket har skett sedan jag minns honom som en liten parvel från Matfors, tror jag att det var. Har imponerats av hans skriverier i ST-bloggen, de har varit så omfattande att man inte har orkat läsa alltihop men ändå. Utan att ha någon större insikt skulle jag köpa denna rekrytering, varför inte?