1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1589806

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Bragd-Birger:

Apropå karriärsteg så är man ju inte främmande för någonting ens på äldre dagar numera. Man tänkte att man satt säkert där i båten som toppekonom, men fan heller. Det blev jävel med den karriären helt enkelt, en fruktansvärd period som arbetslös slacker, som student på nytt, en tid inom livsstilsbranschen, vikarierande nyhetsreporter, truckförare i sjukhuskulvertar och allt helvete innan man till slut landade som radioproducent. Landade och landade förresten... Det här lär nog inte vara över än på länge. Inte med en 20 år kvar till pensionen inte. Livet består av en satans massa lappkast. Inget konstigt med att Jimmy skulle bli Kungen av Timrå IK därmed.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Är man för självutlämnande nu? Ja, med all sannolikhet. Men jag orkar fan inte bry mig längre. Skiter i det mesta. Har gått igenom sådana djävulska stålbad att det inte finns några gränser för vad som är förnedrande eller inte längre...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer