jå1: Jo, det är ju det. Men han ska all cred för hur tillmötesgående han var. Han tog mig verkligen på allvar och tackade mig flera gånger för att jag kom med så bra synpunkter. Sedan är det tydligen så att dessa sädningar verkligen inte går med mycket plus, samt att den lilla vinst som görs går till klubbarna. Så därför kändes det bra att ge synpunkter i stället för att klaga.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer