jå1: Jo, det är ju det. Men han ska all cred för hur tillmötesgående han var. Han tog mig verkligen på allvar och tackade mig flera gånger för att jag kom med så bra synpunkter. Sedan är det tydligen så att dessa sädningar verkligen inte går med mycket plus, samt att den lilla vinst som görs går till klubbarna. Så därför kändes det bra att ge synpunkter i stället för att klaga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så därför kändes det bra att ge synpunkter i stället för att klaga.