1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1593433

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2013-10-14
zigge:

Tack för den klassikern! Han hade ju humor, den gamle gamängen från Karlstad. Inget tvivel om det. För övrigt har jag blivit jämförd med Ferlin tidigare. I unga år i samband med den där dikten där han beskriver sig som mager. Man kanske skulle kolla upp Nisses samlade verk för att få lite tröst.

Fan, man kanske ligger lite väl långt ifrån den där 21,5 tumsskärmen för att kunna se matchen ordentligt. Men det verkar som att Timrå snurrar på ganska friskt till en början.

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2013-10-14
DJ Hemp: Oskarshamns arena är lite lik gamla ishallen...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer