Ja, fast med lite finare sittplatser kan jag känna. Och juste med orgelmusik. Ingen jättematch direkt, snarare lite avslaget. Med lite plus för oss väl. Det händer lite mer i Ängelholm.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, fast med lite finare sittplatser kan jag känna. Och juste med orgelmusik. Ingen jättematch direkt, snarare lite avslaget. Med lite plus för oss väl. Det händer lite mer i Ängelholm.