1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1593468

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2013-10-14
Och 4-3 till Rögle...

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2013-10-14
DJ Hemp: Satan. Vi skulle behövt lite spets anser jag. Jag har gjort en djupanalys och kommit fram till det. Ska nog ringa Nubben och berätta det så han kan åtgärda problemet. Då blir han nog glad.

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2013-10-14
Bedrövligt att loosa mot ett korplag som Oscarshamn. Men TIK är inte på banan idag då pucken släpps. Trodde man skulle visa upp ett bättre spel iår och kanske nosa på topp 5 placering, men det är bara att glömma. Riktigt besviken på spelet man visar upp ikväll. 

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer