En idé är att köpa in lite skottramper som spelarna kan ta med sig hem och öva på. Bedrövligt att vi ska förlora matcher då vi har flera frilägen där man antingen skjuter 15 meter för högt eller 7 meter vid sidan av målet. Det saknas naturliga målskyttar i laget, visst. Men nog borde man kunna begära att även spelare som inte har fallenhet för målskyttet åtminstone ska träffa mål i öppna lägen, dessutom mitt i slottet. Blir tokig när vi förlorar matcher på detta sätt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer