1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595033

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Timrå Icon: Jag går till Hovet på tio minuter! Men klart att du har rätt. Jag kan ju egentligen åka till Västerås. Fast jag skäms inte för att säga att jag helt enkelt är för lat.

Svarskommentarer

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
hubbenorlen: Hehehe! Ja jag skojade bara! Pizza, öl och hockey hör ju på något sätt ihop. Fråga Kolan till exempel....

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

hubbenorlen:

Nej, absolut inget att skämmas över. Jag är ofta för lat för att åka till Timrå. Sedan kostar det ju en del också. Annat vore det om man hade gångavstånd. Som till IP eller Sporthallen.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer