1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581946 inlägg ˇ 6215 ämnen

VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

1595423 ˇ » Till forumet


Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Det går bra nu...
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
bättre än Sundsvall
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
El Maco: Knark är gott!
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
El Maco: Inte om man ska rengöra tonhuvudet på 48-kanalaren mitt i natten
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

Timrå Icon: Hembränt är kiss.

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
El Maco: Snackar vi inte hemkokt...??
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

Knark är bajs.

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Timrå Icon: Javisst...det är väl t.o.m så att nattetid är prime time. Kontorstid kan det däremot vara värre...
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
mikenomad: Men nattöppet är ju ett plus
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
DJ Hemp:
Ett spännande utbud där jmft med Kronan o andra. Nackdelen är väl att innehållsförteckning många ggr saknas eller iaf är rätt bristfällig.
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

mikenomad:

Precis som man redan gör, med andra ord. : )

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
DJ Hemp: Äh...skit i sjukvården. Ställ egna diagnoser och självmedicinera därefter. Recepten samt läkemedlen hämtar du i och kring Navet...
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

mikenomad:

Apropå sjuk och sjukdomsinsikt. Jag har ju sedan en tid varit övertygad om att det måste vara nåt fel med det här. Att man är psykiskt sjuk alltså. Men för varje psykiaterbesök blir man bara mer och mer friskförklarad. Nu har jag ingen diagnos överhuvudtaget. Är det inte frustrerande så säg? Vad ska man nu skylla på...? Fan!

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
mikenomad: ja, att vår budgeterade publiksiffra var hög var nog de allra flesta överens om. Dessutom är det ju mer eller mindre omöjligt att sia om den innan man vet var laget kommer att hamna placeringsmässigt i tabellen. Nu börjar serien så smått att sätta sig och man ser ungefär var det här laget är kapabel till med det material man har till förfogande. Dock är det förjaevla surt att det ska se ut så här då det känns som att saker skulle se betydligt ljusare ut med någon/några spelare med sinne för att göra mål.

Jag hoppas innerligt att man redan nu ser över möjligheterna att göra förändringar i befintligt trupp för att om möjligt hitta en väg att få tag på en spelartyp med målsinne. När laget i övrigt uppträder så pass bra som de ändå gör vore det tråkigt om man inte gav detta en ärlig chans.

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
250kg kärlek: Såg att Västerås hade 2700 igår. Förvisso en ruggig smäll mot Almtuna sist i bagaget samt att de mötte laget ingen vill ta i med tång. Men kanske ändå en fingervisning om att 3200 är en aaaaning heliumboostad siffra och runt 2500 en mer rimlig. Även på förhand.

Annars tycker jag faktiskt fortfarande att den här säsongen ännu så länge inte är någon katastrofal besvikelse. Det är verkligen ingen besvikelse att målskyttet klickar utan snarare så väntat att det inte var spelbart. Däremot är det avföringsstämpel på att inte komma till rätta med det. Men än finns hopp och i och med att övrigt ser relativt ok ut lever drömmen om islossning, att Timrå IK är en ketchupflaska waiting to happen.

Jag är sjuk och saknar sjukdomsinsikt.
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Vikten av att hjälpa till nu när det är som det är har aldrig varit viktigare. Själv går jag in varje morgon på Blocket, rullar ner till "tjänster", väljer hantverkare och skriver "sniper" i sökrutan. Än utan resultat men jag bevakar vidare.
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
RTS:Inte att förglömma: hemmavinsten mot serieledande Karlskrona!!
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Andersson: Japp, nolla räknas om du håller full tid ink förlängning, så bägge målvakterna fick en 0'a. Däremot räknas avgörande straffmålet in som ett oassisterat mål för spelaren.
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Andersson: Jajjamen! Skönt att Norja verkar vara på ungefär samma nivå som innan skadan iaf
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Jaja. Ett fall framåt jämfört med förra mötet med Västerås. Säger jag som inte sett matchen. Men tar vi en poäng till i varje match i varv två genom serien jämfört med föregående match mot samma lag så blir det skitbra...
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Andersson:

Definitivt. Straffar utanför ordinarie matchtid kan la inte räknas. Vi har i alla fall hållit nollan några gånger. Alltid något, sa fan...

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

Timrå Icon:

Visst borde detta räknas som en hållen nolla för Norja ?

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
mikenomad: Ja de borde ju kunna värna om oss små fattiga stackare.
Bygga ett nytt hockeytempel eller något.
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Timrå Icon: Ja Emma är ju väldigt engagerad i välgörenhet. I ett jämlikt förhållande borde väl Henrik få göra detsamma.
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Det blev inte så mycket man hann med att se av den där matchen. Kollade lite då och då och det var 0-0 hela tiden. Tänkte att det blir nog som i Oskarshamn igen och mycket riktigt. Giffarna har antagligen ett högre målsnitt än Timrå...
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

Sundh vore definitvt en värvning av hög klass. Själv är jag dock lite inne på att försöka få hem Alexander Larsson från Brynäs. Skulle byta Hundertpfund mot honom utan att blinka.

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
kennas: MANÖVER!!!!!!
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

BlackBay: dom kommer nog inte så mycket längre än så här med straffarna nu... 

avslut måste det idiot tränas på iaf...

inget mjäk pangande i lunk takt utan högsta tempo så realistiskt som möjligt. alldeles för många som lägger skit avslut över eller i magen  på keepern. det behöver bli bättre ryggrads avslut än så här...

sedan vill jag se mer av wedin o hallin bla. dom håller igen nu va? ifjol klarade de faktiskt av att vara lite fräcka o utmana motståndarna med lite avslut i es... det ska väl inte vara svårare att göra iår?

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

Timrå Icon:

bara börja ringa sponsorerna  , kämpa nubben

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Andersson: Hos oss och i den här serien blir han målkung!
Kom ihåg var du läste det först ;-)
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

Timrå Icon:

negativa är ju (såklart)  målskyttet , men han tillför ju speed och några extra kilon i sarghörnet

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Andersson: Ja det är den typen av spelare vi vill ha.
Snabb, uthållig, bra skalle, Timrå-gener och en ketchupflaska på väg att brista
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
söder över:
KANSKE grabbarna borde öva på lite straffar på träningarna? .. har vi torskat på straffar 5ggr av 6 nu?
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

Timrå Icon:

lär väl va roligare än luleås j20 eller var han nu hamnat nånstans

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Andersson: Ja pronto!
En extern sponsor fixar det. Emma får sälja en handväska eller något.
Alla får vi ta en för laget
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

Oscar Sundh   , lånekontrakt  ...  nu  !!

Ingen målkung  visst ,  men  snabbhet tyngd o jävlaranamma iaf

Kommentera


Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

mikenomad:KLIV AV!!!!

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
mikenomad: sant, avsaknaden av spets gör sig påmind oavsett serie, typiskt lag utan naturliga målskyttar att vara nära oavsett motstånd,
Vi måste ju ligga sist snart.
2 målskyttar behövs, Inga flera med Boyce karaktär, det säger jag utan att mena nå dumt.
1 pinne borta mot Vik är dock bra, men det här med effektiviteten är det värre med.

Jobba Timrå
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Bragd-Birger: Amen to that!
Skeppa hunden!
Hur var det nu då? Är Sundh i frysen fortfarande?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
RTS: Läskigt förutsägbart. Detta är bajs, varken mer eller mindre. Jag ger fullständigt fan i sämpaglöd och charmiga coming stars (fan tro't), det här laget förtjänar icke mer publik än de själar man har i dagsläget.
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

timrå en pinne ik...

ja vi är juh väldigt sällan utan poäng iaf... men hur desperat kan man sakna en sniper? 

herregöte två ruskigt fina lägen mitt i slottet båda med fetaste dragskottet i magen på målisen...

suurt...

vore fint om lite mer folk kunde hitta sig ut till sörberge så lite utrymme i budgeten kunde skapas för en sniper....

tyvär verkar ingen vara sugen på att ta några kliv framåt på avsluts fronten

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Bragd-Birger: ...men det räckte inte, föga förvånande. Vi tar med oss en pinne, fortsätter att gnugga och hoppas 'att det lossnar'...
Eller så hoppas vi på att någon kan ta över Bergmans, Hundertpfunds och Porsbergers kontrakt och så värvar vi e n hyfsad allsvensk målskytt. Detta börjar bli småtjatigt.
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Jo visst vann vi mot Mora o Almtuna?
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
1 pinne igen, har vi tag nån 3:ā iår?
Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

Bragd-Birger:

helvetes j**** 1poängsmatcher hela tiden

Kommentera



Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24

söder över:

pellehult och oscar   , kom igen 

Kommentera

Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2013-10-24
Dream Team: jag tror att det är precis vad som man behöver...
Kommentera

1595423 ˇ »