Timrå Icon: Såvitt jag vet så, om vi vanliga s.k jobbare missköter oss så får vi kanske max 1-2 chanser sen är det bara att söka sig nytt jobb,vad gällewr Timrå Ik så är det för många som inte presterar max så varför inte byta ut demontränaren ?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå Icon: Såvitt jag vet så, om vi vanliga s.k jobbare missköter oss så får vi kanske max 1-2 chanser sen är det bara att söka sig nytt jobb,vad gällewr Timrå Ik så är det för många som inte presterar max så varför inte byta ut demontränaren ?