1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1595578

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
jå1: Nä men vill vi ha hit Kolan igen...?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26

Timrå Icon:

Hur ser klubbens målsättning ut? Jag har för mig att det pratades om att det "kunde ta några säsonger" för ungdomarna att växa in i kostymen. Jag förstår besvikelsen, men på pappret ser inte Timrå ut att vara ett lag för topp-7.

Ni har en rad unga spelare som kommer blomma ut med tiden, men den här säsongen måste väl en topp-7-placering ses som en ren bonus?


Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2013-10-26
Timrå Icon: Why not, det gnälls ju hur lätt laget väger i år..?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer