Jag gillar också Red Devils idéer. Nu, när man ser ut att äntligen vara på banan igen, kan man väl se till att ta sig till matcherna igen när pengarna väl börjar rulla in och då skulle jag inte ha något emot att avnjuta en och annan kycklingvinge eller revben till bärkan. Men än så länge får man hålla till godo med Viasat och Text-TV...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag gillar också Red Devils idéer. Nu, när man ser ut att äntligen vara på banan igen, kan man väl se till att ta sig till matcherna igen när pengarna väl börjar rulla in och då skulle jag inte ha något emot att avnjuta en och annan kycklingvinge eller revben till bärkan. Men än så länge får man hålla till godo med Viasat och Text-TV...