RED DEVILS: Din idé har faktiskt diskuterats, senast i somras. Vet dock inte hur det går med det hela, sannolikt är väl att man ville avvakta och se publikunderlaget. Just nu så finns det med andra ord sannolikt inga pengar att göra något för.
Den där balkongen blev ett sanslöst misslyckande och är väl en av de större anledningar till att vi befinner oss där vi gör just nu. Går dock som sagt att göra något vettigare av den med ganska små investeringar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Den där balkongen blev ett sanslöst misslyckande och är väl en av de större anledningar till att vi befinner oss där vi gör just nu. Går dock som sagt att göra något vettigare av den med ganska små investeringar.