Bragd-Birger: Ja vilken match man fick bevittna haha! Ja DIF får nog harva på bra länge i den här serien. De var tragiskt dåliga. Tvåa på varenda puck! Nä nu ska segern firas!! Spiken i DIF-kistan hade varit om Emil fått blivit matchens lirare istället för Hunden hehe
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja DIF får nog harva på bra länge i den här serien. De var tragiskt dåliga.
Tvåa på varenda puck!
Nä nu ska segern firas!!
Spiken i DIF-kistan hade varit om Emil fått blivit matchens lirare istället för Hunden hehe
Redigerad kommentar