kristoffer: Timrå IK är de bästa, heja, heja, heja Timrå. VM i klyschor; Vi får räkna med lite ner och upp med ett så ungt manskap på isen. Övrig fråga: Är Pelle skadad/sjuk eftersom Boys-grabben var tydligen kapten idag. Nån av er som mejlar Nollan då och då kan ju mejla och berätta att stämningen står högt i tak i GB'n. Vi ska sprida den positiva energin som flödar här idag :-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
VM i klyschor; Vi får räkna med lite ner och upp med ett så ungt manskap på isen.
Övrig fråga: Är Pelle skadad/sjuk eftersom Boys-grabben var tydligen kapten idag.
Nån av er som mejlar Nollan då och då kan ju mejla och berätta att stämningen står högt i tak i GB'n. Vi ska sprida den positiva energin som flödar här idag :-)