Johan J: Ja det här är nästan roligare än att få storstryk i Elitserien match efter match. Jag tycker att alla som är intresserade av hockey ska ge det här en chans.
Johan J: En rakt igenom helt klanderfri insats där samtliga spelare jobbat tillsammans som ett lag. Det skönaste målet var förstås Oscar Johanssons 3-0 mål. Det var en orgamsiskt skön känsla när pucken gick in i mål!
Det som gjorde starkast intryck på mig var något som utspelade sig under matchens sista trettio sekunder - när vi leder med 6-0 och matchen redan är vunnen. En för dagen prickfri Robin Persson jagade ikapp en slumppuck från egen blå linje till offensiv dito, sen checkade han fast DIF-backen och låste spelet nere i deras försvarszon. Ett utmärkt exempel på den attityd spelarna visade upp ikväll!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer