De gav väl upp och gick och stekte sig någonstans, korkade upp några stekardrycker och tänkte att de är bäst ändå. Vilket de givetvis inte är. De får väl trösta sig med champagne i något bås på Stureplan tills korna går hem, tänker mig att de har glömt alltihop till i morgon...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå Icon:
De gav väl upp och gick och stekte sig någonstans, korkade upp några stekardrycker och tänkte att de är bäst ändå. Vilket de givetvis inte är. De får väl trösta sig med champagne i något bås på Stureplan tills korna går hem, tänker mig att de har glömt alltihop till i morgon...