1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1604374

Sv: Apropå nånting...

El Maco:OM SHL får igenom sitt Loob/Percy-förslag, så innebär det väl mest troligt att TIK aldrig mer ges chansen att komma upp, eller vad tror ni? Just nu känns det ju oerhört långt borta.   Må ju för en gångs skull ge Boorken rätt i sin krönika.

F.ö är ju inte heller MoDo nån favvo i dessa högsta (självvalda) kretsar, nä Storstad + Karlstad ska det tydligen vara. FY för den Lede!


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
zigge:

Storstad + Solsta således. Å clöbben å frikyrkan. Ja, men grattis då! I så fall antar jag att SHL gräver sin egen grav. Inte fan lär resten av hockeysverige bry sig om sporten längre i alla fall. Sen kan de ju dyka i sina jävla JvA-miljoner bäst de vill. Om det nu är det de vill göra? Näe... Näe... Näe, det är klart. Det kanske är lite väl... Ja, men då kör vi lite i nacken då, så är vi klara sen!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer