Storstad + Solsta således. Å clöbben å frikyrkan. Ja, men grattis då! I så fall antar jag att SHL gräver sin egen grav. Inte fan lär resten av hockeysverige bry sig om sporten längre i alla fall. Sen kan de ju dyka i sina jävla JvA-miljoner bäst de vill. Om det nu är det de vill göra? Näe... Näe... Näe, det är klart. Det kanske är lite väl... Ja, men då kör vi lite i nacken då, så är vi klara sen!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Storstad + Solsta således. Å clöbben å frikyrkan. Ja, men grattis då! I så fall antar jag att SHL gräver sin egen grav. Inte fan lär resten av hockeysverige bry sig om sporten längre i alla fall. Sen kan de ju dyka i sina jävla JvA-miljoner bäst de vill. Om det nu är det de vill göra? Näe... Näe... Näe, det är klart. Det kanske är lite väl... Ja, men då kör vi lite i nacken då, så är vi klara sen!