Det kanske inte händer så fruktansvärt mycket runt Johan Persson, åtminstone inte sett till ren produktion. Men man skulle nog göra ett stort misstag om vi inte förlänger med honom efter säsongen. En rejäl sommarträning i honom så kan han göra över 20 mål nästa år. Riktigt rappt och hårt skott. Ett större kollektivt självförtroende i PP så kommer det rulla på.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det kanske inte händer så fruktansvärt mycket runt Johan Persson, åtminstone inte sett till ren produktion. Men man skulle nog göra ett stort misstag om vi inte förlänger med honom efter säsongen. En rejäl sommarträning i honom så kan han göra över 20 mål nästa år. Riktigt rappt och hårt skott. Ett större kollektivt självförtroende i PP så kommer det rulla på.
Zwei nöll nu. Trevlans.