1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1607286

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2014-01-16
Knylan: Jo, Oscar börjar leverera som man hoppades innan säsongen...lite trögt gick det i början, men nu känns det som han har ilsknat till lite, och då går det bättre... Han ska spela lite på gränsen, då e han som bäst tycker jag... :-)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2014-01-16
erathoo: Ja känslan är ju den men faktum är att jag tror att han egentligen är den enda som producerat i jämn nivå hela tiden. Avgjorde ju första bortamatchen mot Almtuna t.ex. Bra på att gröta.

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2014-01-16
erathoo: 4-0. Vilken islossning. Pojkarna går på vatten ikväll!

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2014-01-16
4 fucking 0 !!!!1

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer