1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1607319

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2014-01-16
DJ Hemp: Skillnaden på Timrå och topplagen är att de vinner drygt hälften av de matcher som TIK spelar oavgjort. Men förlorar i princip lika ofta under full tid. Kan översättas i praktiken till att om TIK haft ett par snipers som kunde avgöra jämna matcher så hade vi varit ett topplag. Bättre än så är inte lagen i serien.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2014-01-16
Raggaren Putte:

Det är sant. Samt att vi är sjukt ojämna. Men att de andra lagen inte är bättre känns ju lovande inför framtiden. Inte omöjligt att vi kan flytta fram positionerna till nästa säsong...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer