Knylan: tänker i samma banor som dig. Wade lämnar nog efter säsongen. Kanske Hundertpfund, han glimtar dock till ibland som du säger. Men ska någon forward lämna är det väl honom jag tänker på först (beror dock på löneanspråket helt klart, håller med dig där också).
Jag är nog inne på att man ska försöka behålla så många möjligt sedan kryddar man med några klass-spelare. Förhoppningen är att ungtupparna ska fortsätta att växa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Knylan: tänker i samma banor som dig. Wade lämnar nog efter säsongen. Kanske Hundertpfund, han glimtar dock till ibland som du säger. Men ska någon forward lämna är det väl honom jag tänker på först (beror dock på löneanspråket helt klart, håller med dig där också).
Jag är nog inne på att man ska försöka behålla så många möjligt sedan kryddar man med några klass-spelare. Förhoppningen är att ungtupparna ska fortsätta att växa.