Egentligen har jag inte varit frånvarande. Har bara inte skrivit så förbajat många inlägg. Och de man skrev drunknade ju totalt i floden av alla andra inlägg. Nu är ju floran här en annan och då syns de direkt. Så jag är väl en sån som har ett ganska jämnt engagemang, oavsett serie. Eller där ljög jag lite, det här går jag mer igång på än de senaste ES-säsongerna...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Egentligen har jag inte varit frånvarande. Har bara inte skrivit så förbajat många inlägg. Och de man skrev drunknade ju totalt i floden av alla andra inlägg. Nu är ju floran här en annan och då syns de direkt. Så jag är väl en sån som har ett ganska jämnt engagemang, oavsett serie. Eller där ljög jag lite, det här går jag mer igång på än de senaste ES-säsongerna...