Ja, nu kom de andra också. Men det krävs visst något alldeles extra för det. Skulle uppskatta om inläggsfrekvensen härinne var lite jämnare fördelad och att folk inte bara skockas här när vi utför stordåd. När grabbarna misslyckas försvinner skribenterna som en avlöning och det har jag svårt för.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, nu kom de andra också. Men det krävs visst något alldeles extra för det. Skulle uppskatta om inläggsfrekvensen härinne var lite jämnare fördelad och att folk inte bara skockas här när vi utför stordåd. När grabbarna misslyckas försvinner skribenterna som en avlöning och det har jag svårt för.