Okej, jag fick hjärnsläpp angående Tortorella. Han var väl i Rangers i flera säsonger och är, som du skrev, nu i Canucks. Det visar hur lite jag bryr mig om NHL och hur mycket jag var inne i judarnas hämnd...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Okej, jag fick hjärnsläpp angående Tortorella. Han var väl i Rangers i flera säsonger och är, som du skrev, nu i Canucks. Det visar hur lite jag bryr mig om NHL och hur mycket jag var inne i judarnas hämnd...