Jaji, värsta krossen mot de där Rosenbom-gubbarna. Nu har jag svårt att se hur vi ska lyckas åka ur den här serien. Men man har ju varit med förr, är inte född i går, så än tar man en match i taget. O-hamn borta nu. 0-0 där senast. Jävligt seg match...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jaji, värsta krossen mot de där Rosenbom-gubbarna. Nu har jag svårt att se hur vi ska lyckas åka ur den här serien. Men man har ju varit med förr, är inte född i går, så än tar man en match i taget. O-hamn borta nu. 0-0 där senast. Jävligt seg match...