Hmmm... Till att börja med vore det en framgång bara att näta mot OIK, för det har vi inte lyckats med på 125 minuter plus tre straffar. Ganska bisarrt egentligen, men så är banne mig fallet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dunc:
Hmmm... Till att börja med vore det en framgång bara att näta mot OIK, för det har vi inte lyckats med på 125 minuter plus tre straffar. Ganska bisarrt egentligen, men så är banne mig fallet.