Tack! Joji, det var ju lill-lördag kvällen före och då slog väl vraken runt tillsammans med flottans glada gossar från KA2. Förvisso ett nedlagt regemente, men desto fler anledningar att supa sig redlös därmed.
Måste ha missat det klippet. För min del har det fungerat helt okej med S24 de gånger jag haft med sajten att göra, men det finns säkert de som klagar...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
zigge:
Tack! Joji, det var ju lill-lördag kvällen före och då slog väl vraken runt tillsammans med flottans glada gossar från KA2. Förvisso ett nedlagt regemente, men desto fler anledningar att supa sig redlös därmed.
Måste ha missat det klippet. För min del har det fungerat helt okej med S24 de gånger jag haft med sajten att göra, men det finns säkert de som klagar...