Jag häckar alltså i Radiohuset igen numera. Sitter granne med Christer Jonasson för övrigt. Vi brukar snacka hockey och sånt ibland. Kanon! Då vet du ungefär var jag kan plockas upp. Jag kan komma till närbelägen plats på angivet kommando. : )
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag häckar alltså i Radiohuset igen numera. Sitter granne med Christer Jonasson för övrigt. Vi brukar snacka hockey och sånt ibland. Kanon! Då vet du ungefär var jag kan plockas upp. Jag kan komma till närbelägen plats på angivet kommando. : )