1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1610523

Sv: Mora IK - Timrå IK 2014-02-01
Timrå Icon:

You're welcome. Även om den oväntat nog är på upphällningen. Firade en jobbframgång i går. Men likväl. : )

Ja, nu skiter jag i play off ett tag. Men jag vägrar samtidigt att oroa mig för Löven och Troja. 12:a - well, taget!

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2014-02-01

DJ Hemp: "..Men jag vägrar samtidigt att oroa mig för Löven och Troja..." Nu ska vi inte ingorera faran med denna djävulska plan, som Grekerna gjorde. 

Annars kan man hoppas att vi bara möter lag från övre halvan av tabellen. Känns som vi har bättre statistik mot de lagen än åtminstone ett  gäng av lagen på undre halvan... kan mycket väl vara tvärtom men hursomhaver är  kombinationen Timråvinst mot topplag och efterföljande match/er mot "sämre" lag en urdålig tradition. Där går vi bet 9/10.. känns det som.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer