1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1610630

Sv: Mora IK - Timrå IK 2014-02-01
DJ Hemp: Uppehållet kommer lägligt. Många sjuka som kan tillfriskna och komma i kapp. På det lite Box-play och PP-träning. Hoppas att formen från Karlskrona och Västerås-matcherna återvänder.

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2014-02-01
Herminator:

Joji, det önskar man ju. För övrigt var förlusten i Mora ganska lätt att smälta, det är matcher som den mot Almtuna som får mig att vilja slita mitt hår. Om grabbarna bara lär sig att vinna den sortens matcher kan det bli någonting stort av det här. OT-statistiken är givetvis seriens sämsta och så får det fan inte se ut...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer