1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1611827

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Lever med det. Du kallar honom Judas. Intressant vilken hjärna som får ihop den ekvationen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Yesssss!

Vilken väldans fin och trevlig supporterresa det blev till Umeå, stort tack till alla som varit med å fixat å trixas, maten på Olearys förtjänar tt extra plus plus plus.

Noterar att alla som åkte i lugna bussen hade samma åsikt, DJ,,,,,,, BRA JOBBAT, TACK

Gurra


Sv: Apropå nånting...
El Maco: Och du är bokstavstrogen utan tillräcklig bollkänsla för att förmå se överdrifter eller sarkasmer om det så förklarades i Klartext för dig.

Så kan det också vara.

De flesta härinne känner till mina åsikter om Z:as så kallade Timråhjärta utan att för den skull tro att jag ser honom som en svikare (Judas). Det är ju en bisarr åsikt, att kalla honom det. Jag trodde att själva orimligheten i det jag skrev framgick såpass tydligt att det var klart att jag inte tyckte så. Tycker inte heller att Mårts skall förpassas till varmare breddgrader ifall det blir nåt annat än OS-guld. Guld vore närmast en bragd.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer