1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1611831

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Och du är bokstavstrogen utan tillräcklig bollkänsla för att förmå se överdrifter eller sarkasmer om det så förklarades i Klartext för dig.

Så kan det också vara.

De flesta härinne känner till mina åsikter om Z:as så kallade Timråhjärta utan att för den skull tro att jag ser honom som en svikare (Judas). Det är ju en bisarr åsikt, att kalla honom det. Jag trodde att själva orimligheten i det jag skrev framgick såpass tydligt att det var klart att jag inte tyckte så. Tycker inte heller att Mårts skall förpassas till varmare breddgrader ifall det blir nåt annat än OS-guld. Guld vore närmast en bragd.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Diskussionen om Zätas Timråhjärta är som sagt absurt. Blir beklämd av att folk här som, trodde jag, har insyn i TIK kan hävda frågetecken.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer