Knylan: Henemark var väl skapligt under isen under några år riktigt svåra år? Utblottad uteliggare var väl lyxen i hennes tuffa tillvaro om jag minns rätt? Kan timråprylen ha varit lite ungefär som kaka söker maka i henns fall?
Men kunde hon rycka upp och ta sig till "Mello", då borde väll vårt Timrå kunna hitta tillbaks till SHL!
Jag lever på hoppet och spisar tidiga spår av Army Of Lovers till pölsan och barkbrödet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Knylan: Henemark var väl skapligt under isen under några år riktigt svåra år? Utblottad uteliggare var väl lyxen i hennes tuffa tillvaro om jag minns rätt? Kan timråprylen ha varit lite ungefär som kaka söker maka i henns fall?
Men kunde hon rycka upp och ta sig till "Mello", då borde väll vårt Timrå kunna hitta tillbaks till SHL!
Jag lever på hoppet och spisar tidiga spår av Army Of Lovers till pölsan och barkbrödet.