Håller med om att det är dyrt med hundra balobas för en träningsmatch. Dessutom mot halvmediokert motstånd. Fast elitserielagen har väl ingen behållning av att möta oss i nuläget och de mer intressanta allsvenska lagen i söder föredrar väl geografiskt attraktivare motståndare. Jag har nog ännu inte till fullo tagit in att vi inte tillhör den där skaran på 10-12 elitlag som alla vill möta. Timrå klingar nog alldeles för vackert i mina öron för att man ska fatta att vi bara var Sveriges 20:e bästa lag förra säsongen...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
dr-nix:
Håller med om att det är dyrt med hundra balobas för en träningsmatch. Dessutom mot halvmediokert motstånd. Fast elitserielagen har väl ingen behållning av att möta oss i nuläget och de mer intressanta allsvenska lagen i söder föredrar väl geografiskt attraktivare motståndare. Jag har nog ännu inte till fullo tagit in att vi inte tillhör den där skaran på 10-12 elitlag som alla vill möta. Timrå klingar nog alldeles för vackert i mina öron för att man ska fatta att vi bara var Sveriges 20:e bästa lag förra säsongen...