1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1626475

Sv: Försäsongen 2014

Rip Kirby: Jag är nöjd med flerdelen av spelarna i gårdagens match. Tycker det ser rätt piggt ut på de allra flesta håll, dessutom gillar jag vår tränares engagemnag i båset. Han driver på grabbarna och ger dem väldigt mycket energi i det sätt han går fram.
Lite ororväckande dock att Hallin och Norja ser allt annat än bra ut. Hallin har ju haft problem med ljumskarna (?) tror jag så det kanske saknas en del kondition innan han är fullt tränad. Men Norja? Släpper på tok för många returer, slarvar i många ingripanden och ser allmänt osäker ut. Känns mot bakgrund av den inte alltför skräckinjagande backbesättningen att sista utposten kommer bli oerhört viktig för detta Timrå IK. Försäsong, jag vet, men det är dags att stäppa upp för Norjas del.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer