Tvåtallar:Bedrövlig kvalite. Både ljud o bild under all kritit. Måste ju få pengarna tillbaka eller en gratis match sen.
Matchen verkar ju körd nu. Märkligt att Ohre aldrig får stå. Verkligen gjort sig förtjänt av det. Börjar lika lite Perra o Monten över Forsberg. Alldeles för mesig. Måste agera mer. Timeout kan han ta lite oftare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tvåtallar:Bedrövlig kvalite. Både ljud o bild under all kritit. Måste ju få pengarna tillbaka eller en gratis match sen.
Matchen verkar ju körd nu. Märkligt att Ohre aldrig får stå. Verkligen gjort sig förtjänt av det. Börjar lika lite Perra o Monten över Forsberg. Alldeles för mesig. Måste agera mer. Timeout kan han ta lite oftare.
Returmannen Norja lär nog stå hela säsongen...